Nejčastější dotazy

Za jak dlouho mi dodáte oblečení?

Zboží vám dodáme ve standardní době mezi 2-5 dny. Zboží lze doručovat námi určenou přepravní službou, nebo osobním odběrem po domluvě v našem skladu.  

Za jaké ceny prodáváte? 
Ceny jsou uvedené na našem e-shopu.

Poskytujete slevy?
Pravidelně děláme soutěže, akce a rozdáváme slevové vouchery. 

Odeslal jsem objednávku a potřebuji přiobjednat ještě další zboží.
To budeme moc rádi. Zavolejte nám a společně to vyřešíme.

Je možné dodání na Slovensko?
Prozatím toto možné není. Do budoucna ano.

Kde mám záruku, že zboží neobdržím zničené?
Zákazník je povinen si při převzetí zboží zkontrolovat. V případě poškozeného obalu můžete zboží odmítnout. Námi expedované zboží je důkladně zabaleno a zafixováno tak, aby nedošlo k jeho poškození. V případě zjištění jakéhokoliv poškození výrobků uvnitř obalu, je třeba reklamovat. Ideální je pořídit fotodokumentaci a reklamaci zaslat na e-mail info@delvik.cz.

Jak postupovat, když nebudu v době dodání doma?
Zásilku není možné dodat bez osobního převzetí. Je nutné převzetí zásilky podepsat, případně delegovat kompetentní osobu k převzetí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, spotřebitel může dle občanského zákoníku vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Zboží je v tom případě povinen vrátit na své náklady zpět do našeho skladu.

Jak mám zadat reklamaci?
Při reklamaci zboží musí nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu. Další informace najdete v reklamačním řádu, který naleznete na našich stránkách. 

Jak dlouho budete reklamaci řešit?
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů naším reklamačním oddělením.

Posíláte poštou vzorky?  
Ne, vzorky nezasíláme. 

Posíláte balík poštou, pokud si objednám?
Momentálně Českou poštu nenabízíme, ale do budoucna ano.

Jak zjistím stav své objednávky?

O zpracování Vaší objednávky budete průběžně informováni automatickým e-mailem a to v těchto krocích:

  • nová objednávka – e-mail odchází v okamžiku, kdy je objednávka odeslaná do našeho informačního systému ke zpracování
  • zpracovaná objednávka – zpráva odchází automaticky v okamžiku, kdy je objednávka odbavená obchodním referentem a zboží je rezervováno; zároveň obdržíte doklad pro platbu
  • potvrzení o přijetí platby - informaci obdržíte v okamžiku, kdy byla platba připsána na náš účet; současně dostanete zprávu o termínu doručení
  • expedice objednávky – e-mail odchází v okamžiku, kdy je zboží expedováno z našeho skladu a přebírá ho spediční služba; společně s tím Vám zasíláme fakturu k objednávce
  • Nebo nám kdykoli zavolejte na +420 778 888 769 nebo napište na info@delvik.cz. Rádi odpovíme na Vaše dotazy.

 

Pokud máte jiné dotazy nebo pochybnosti o doručení Vámi objednaného zboží můžete kontaktovat naší zákaznickou linku (tel. +420 778 888 769). Využijte také možnosti vložit poznámku před odesláním objednávky.

Jak je řešena bezpečnost a ochrana osobních údajů?

GDRP najdete na našem e-shopu v menu.

Jaká záruka platí na zakoupené výrobky?

Viz. Obchodní pomínky.

Nenašli jste, co hledáte?
Napište nám na info@delvik.cz nebo zavolejte na zákaznickou linku: +420 778 888 769.